Mijn eerste reis - Reisverslagen van Femke Cnossen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Femke Cnossen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ben van plan om ongeveer 5 maanden rond te trekken door Australië, van hostel naar hostel te gaan en allemaal leuke dingen te doen. En als het geld op is ook nog even werken. Na die 5 maanden ga ik nog een maand Nieuw Zeeland bekijken.

Recente Reisverslagen:

21 April 2015

Laatste 2 weekjes!

06 April 2015

Nieuw-Zeeland!!!

07 Maart 2015

Melbourne!

15 Januari 2015

Magnetic Island - Cairns - Melbourne

21 December 2014

Rockhampton – Airlie Beach – Whitsunday Islands
Femke

Hoi, ik ga een half jaar naar Australië en Nieuw-Zeeland en via deze blog zal ik iedereen af en toe op de hoogte houden van wat ik allemaal beleef!

Actief sinds 18 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8587

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2014 - 24 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: